Re: Jak unowocześnić taki komputer?

Autor: kacprilla <kacprilla_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 01:07:00 MET DST

> Możesz trochę przybliżyć temat? Kiedyś próbowałem odblokować ołówkiem, ale
> niestety nie udało się. W jaki inny, ODWRACALNY sposób można próbować
> odblokować cache w tym Duronie?

lutowanko :) - leciutko zdrapujesz laminat w "wiadomych" miejscach i malutki
lut odpowiednia lutownicą - procesor na 99% się odpali tylko pozostaje
kwestia stabilności - jak będzie stabilny to ok jak nie to usuwasz
połączenie. Wszystko zalezy jeszcze od wersji procka a konkretnie laminatu
(zielony,brązowy) ja miałęm ten teoretycznie najtrudniejszy bo właśnie z
trzeba było zdrapywać - ale pamiętam że były też takie że nie trzeba było
się tak bawić - działał nawet odpowidni ołówek (ale to raczej prowizorka)
ale już np klejem szło ok. Ogólnie dużo jest o tym w necie - jak nic znie
znajdziesz odezwij się na priv.
Pozdro