pendrive actina-problem

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 00:07:37 MET DST

witam,
chciałbym się dowiedzieć czy pendrive actina 64mb jest uszkdozony. Objawy:
- po włożeniu do usb (win xp,winME) lampka miga;
- po jakiejkolwiek próbie zapisu na pendrive'a pokazuje mi się komunikat o
musie formatowania - po kliknięciu tak, pokazuje się komunikat następny, iż
jest zabezpieczenie przed zapisem i proszę je usunąć.Co dziwne mam je
wyłączone. Sprawdzałem w obu przypadkach - ta sama reakcja.
- dane leżały na usb parę ładnych miesięcy - dały się normalnie przegrać na
dysk, dało się je wyrzucić z flasha, ale teraz flash jest trupem.
- mój komputer/właściwości - pokazuje, iż flash ma 315 bajtów
pojemności...scandisk pórbuje naprawić, ale znowu pojawia się komunikat o
zabezpieczeniu przed zapisem.
Co mam robić? Do wyrzucenia jest flash? Testowałem na różnych kompach i
systemach.
DZiękuję z góry za pomoc.
pozdrawiam,
<WojtaS>