Re: Znalaz łem tą klawiaturę!!! Ale gdzie kupić ?!

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 22:31:46 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Tak osobiście to polecam Logitecha. Przyjrzyj się zdjęciu z linka. Te
> klawisze wyglądają na normalne tylko po prostu głębiej schowane więc IMO nie
> będzie to aż taki rarytas. No i plastik niespecjalny. Przy różnicy 30-40pln
> do Logitech wybrałbym Logitecha.

Właśnie chciałbym gdzieś dotknąć tego, ale nie znalazłem jeszcze na żywo
tej klawiaturki :/ Logitecha mam do dyspozycji, jest oczywiście świetna,
ale jedno mnie martwi - na zdjęciach z sieci wszędzie ma podwójny "delete"
czyli brak inserta :/ Co ciekawe ten z kabelkiem którym jadę na uczelni ma
te klawisze normalnie. Czy ktoś widział może gdzieś w sieci wersję tej
klawiatury bezprzewodową, czarną i z dwoma tymi klawiszami?

--
 Zdjęcia PRZEZ ubranie!? -> Szalona aukcja: http://foto.dominik.kei.pl
                              Jeszcze tylko kilka dni :D Śpiesz się!