Re: Temperatura Proca

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 20:43:09 MET DST

Użytkownik "Mephisto2oo5" <mephisto@msi.pl> napisał w wiadomości
news:d4bb44$d75$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie wydaje mi się, bo radiator jest wyczuwalnie gorący ;-)

Utrzymasz palec na tym radiatorze choć 2 sekundy? Jeśli tak, to ma
poniżej 50 stopni (raczej około 40). Gorąca woda doprowadzana do domów
powinna mieć temperaturę minimum 43 stopnie. Wlej sobie tylko gorącą do
wanny, to zobaczymy ile w niej wytrzymasz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej