Re: sklep internetowy sirius.pl - opinie

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 20:27:32 MET DST

Użytkownik "Solos" <michalr79WYTNIJTO@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d4bb20$sb7$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> jak juz wiecie zapewne przymierzam sie do zakupow w jakims sklepie
> internetowym. Myslalem o Komputroniku, ale po przeszukaniu archiwum
> jednak postanowilem tam nie dokonywac zakupu. Nie moglem nic znalesc
> na temat sklepu Sirius.pl, a ten sklep oferuje wszystko to, co
> chcialbym kupic. Czy znajda sie tu moze jacys klienci tego sklepu?
> Jakie macie doswiadczenia?

Pamiętam, jak jeden gościu przez 9 (słownie dziewięć) miesięcy czekał na
naprawę gwarancyjną karty graficznej Radeon 9800 Pro. Nie wiem, czy coś
mu się udało wywalczyć. Musiałbyś tego poszukać, gdzieś na jakimś forum
było to opisane. Może koledzy pomogą znaleść

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej