Re: GPS do kompa

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 21:30:41 MET DST

Piter wrote:
> wpisz w google gps na usb i masz mase odpowiedzi

jasne. cena 450zł mnie nie satysfakcjonuje z wielu wzgledów. pozatym
pozostaje kwestia oprogramowamnia. te "detale" sa mocno zaszyte w dane
techniczne. Dlatego jak lamer pytam na grupie liczac na odpowiedż: kupiłem
taki tam a tam, i okazałąo sie ze chodzi z jakim stam programmem, albo z
mapami skąstam....

dzieki momo to. myslałem ze znajde cos duuuzo tanszego niż wersja
palmptopwa, lub podobna.