Jak przymocować termistor do radiatora ?

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 14:12:26 MET DST

Cześć

Mam cooler z dołączonym termistorem. Termistor jest wetknięty między
żeberka radiatora i ponieważ wiatrak kręci się moim zdaniem za wolno,
postanowiłem go jakoś przymocować na spodzie radiatora - tam jest cieplej.
I tu mam problem - jak to zrobić, żeby to mocowanie było trwałe, ale
przy okazji na tyle słabe, że jak się rozmyślę , to będę mógł zmienić
położenie termistora. Przydałaby się wyrzymałość na temperaturę do 60
stopni.

Pozdrawiam

Wojtek

--