Re: Wiatrak na procka

Autor: Brovar <poczta_at_tlen.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 11:02:49 MET DST

Użytkownik "R4 567R8" <r4567r8@o2.pl> napisał w wiadomości
news:%O1ae.14151$0z2.1662@news.chello.at...
> Mam Titan 2.0 z regulacją termiczną obrotów, do tego płyta Asusa z
> regulacją, procek Athlon 2500 Barton. No i ten wiatrak Titan trzyma
> 2000-2400 obrotów przy temp 49st. Pytanie: czy do 50zł kupię jakis wiatrak
> z radiatorem który będzie się wolniej kręcił? Jednak przy tych obrotach
> słychać jak pracuje dość wyraźnie. Jakieś Arctic >Cooling?

Polecam to:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=41435f434f505045525f53494c454e545f325443

wszystkie wentylatory w kompie mam sterowane temperaturą i pod obciążeniem
troche wszystko szumi, ale w nocy, jak chodzi sam emule to go praktycznie
nie slychac... a temperatura nominalnego Palomino 1600+ puszczonego na
magistrali 150mhz nie przekracza 50C, a w nocy schładza się do 36C... cudo;)

Pozdrawiam
Brovar