Re: Samsung P80 Series SP16(14N)(14C)(13N) i SP1213(N)(C)?

Autor: deto <detoWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 10:32:56 MET DST

Hey,

Użytkownik "Paweł" <zubpionWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:3516.00000660.4268135b@newsgate.onet.pl...
> Witam. Chce zakupić dysk twardy Samsunga 120 lub 160GB (ATA 133, 7200rpm,
> cache 8MB). Znalazłem następujące oznaczenia 120GB: SP1213N i SP1213C;
> 160GB:
> SP1614N, SP1614C, SP1613N Czym różnią się poszczególne modele od siebie?
> Co o
> nich sądzicie? Czy ktoś może ma taki dysk?

Mam 160GB na Sata. Bardzo dobry dysk. Cichy, szybki, MALO SIE GRZEJE.
Bratu doradzilem zakup rowniez takiego Samsunga. Zadowolony. Poza tym on
mial juz 80GB ATA tejze firmy i tez nie narzeka.

> Wiem, że są ścisłej czołówce UATA pod względem wydajności i że się nie
> grzeją
> oraz są w miare ciche zaraz po Saegate. Co do awatyjności to zdania są tak
> skrajne jak A i Z w kolejności alfabetu. Jedni plują strasznie na te dyski

Ci co pluja to w zasadzie pluja na jakies stare modele Samsungow. Te byly
padliwe. Nowa seria nie wyroznia sie jakos na minus jesli chodzi o
awaryjnosc, a przynajmniej o tym nie slyszalem.

> inni twierdzą, że są nawet lepsze od Barracudy i tu prosiłbym o
> doświadczenia
> z tymi twardzielami.

Lepsze od Barracudy ? :) Kiedys wymyslilem takie haslo ... I hate Seagate ;)
Nawet sie rymuje :) Odliczajac halas dysku to ciezko znalezc modele gorsze
na rynku od Barracudy imho ;P Na ewentualne zaczepki uzytkownikow Seagate
nie bede odpowiadal ;)

Pozdrawiam, Paweł