Re: Bluetooth HS-790+USB-120 nie działa pomocy !!!

Autor: sadybiakos <sadybiakos_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 01:08:10 MET DST

Czajson napisał:

> Użytkownik "sadybiakos" <sadybiakos@wp.pl> napisał w wiadomości

> Zaczynasz temat i nie kończysz. Podziel się informacją, to może się kiedyś
> komuś przyda w przyszłości. Ostatnio trochę tematu BT się przewinęło na
> grupie. A będzie pewnie więcej.

A wiec tak
1-wgrywamy soft najlepiej najnowszy bo ten ktory jest na płytkach
zazwyczaj jest juz "stary"
2-U mnie byl to soft v1-4-3-4sp3 Anycom-Bluetooth USB 120-240
3-O dziwo soft integruje sie ze sterownikami WinXPproSP2ijest po polsku
pod koniec instalacji prosi o podlaczenie urzadzenia BT i instaluje
wszystkie stery do niego "siec" "telefon" itd.
4 Nastepnie w oknie konfiguracji BT wybieramy wykrywanie urzadzen BT
wykrywa nasze urzadzenie w moim przypadku sluchawke HS-790 i prosi o
wpisanie kodu,w instrukcji wyczytalem ze ten kod u mnie wyglada tak
"0000",po wpisaniu kodu ustawia urzadzenia i wymaga restartu systemu
5 Po uruchomieniu klikamy PPM na ikonke w tray'u i w pierwszej
kolejnosci uruchamiamy urzadzenie USB po czym przesowamy na wybor
urzadzenia z ktorym port ma sie polaczyc i wybieramy sluchawke,nastepuje
polaczenie w sluchawce slyszymy sygnal dzwonka klikamy na przyjecie
polaczenia i sprawa gotowa

PS (każda słuchawka ma inny tryb właczania parowania z urzadzeniem USB)

pozdrawiam i zycze powodzenia

--
sadybiakos@wp.pl