Re: co kupić - pomóżcie VIPy - drukarka laserowa

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 22:34:58 MET DST

Użytkownik "CIEKAWY" <arkadiuszek@pf.pl> napisał w wiadomości
news:d490h9$1lvk$1@news.mm.pl...
> witajcie,
> wpadłem na Tą grupkę bo kto jak nie wy mi pomożecie.
>
> Mam raczej ograniczone środki i chciałbym kupić drukarkę laserowoą b/w ale
> nie wiem jaką
> Coby była niedroga i wystarczająca do domowego użytku (średnio używana)

To po co Ci laserowa drukarka i do tego B/W???
Jeżeli chcesz aby było taniej to kup plujkę za 200zł.

Jeżeli będziesz jej używał bardziej niż "średnio" to wtedy można się
zastanowić.
Po drugie ozon jest bardzo szkodliwy :)

ax
PS.Ogólna zasada jest taka: Im droższą drukarkę kupisz, tym taniej
wydrukujesz
jedną stronę przy nominalnym obciążeniu drukarki.