Re: W koncu jakies chlodzenia zrobione:)

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 21:39:06 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d48r5s$j35$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "strOOs" <stroos83-cutitforwriting-@go2.pl> napisał w
> wiadomości news:d47p1m$rke$1@kujawiak.man.lodz.pl...
>
> zainteresowało mnie te podwieszenie dysku na śledziach. Nie słychać tego
> metalicznego dźwięku jak hdd pracuje?

Nie, cichutko. Sledzie sa mocno skrecone z buda i HDD wiec nawet eliminuja
czesc drgan dysku.

> Ostatnio hdd zaczął wydawać głośniejsze metaliczne dźwięki i nic nie daje
> postawienie go na gumkach do ścierania. :P

Jak wydaje glosniejsze metaliczne dzwieki to szybko rob backup i odkladaj na
nowy - kojarzy mi sie to z szurajacymi glowicami... Z ich wlasnie powodu
musialem kupic Samsunga...

Pozdrawiam i zycze jak nalepiej ;)
Mikolaj