Re: Bluetooth HS-790+USB-120 nie działa pomocy !!!

Autor: sadybiakos <sadybiakos_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 20:43:46 MET DST

Czajson napisał:

> Użytkownik "sadybiakos" <sadybiakos@wp.pl> napisał w wiadomości

> A włączyłeś słuchawkę? BTW masz poprawnie zainstalowany moduł Bluetooth w
> PC? Rozumiem, że to taki klucz wpinany w gniazdo USB?

 Słuchawka właczona-jesli chodzi o poprawną instalacje modułu bluetooth
(klucz wpinany w USB)to jest własnie z tym problem probowalem pierw
wlozylem klucz winda zainstalowala USB na wlasnych sterownikach i nie
wykryla sluchawki nastepnie zainstalowalem pierw oprogramowanie potem
wloozylem klucz to samo bez rezultatu,nie wiem czy nie jest to wina tkzw
parowania urzadzen ale nie wiem na czym to polega

--
sadybiakos@wp.pl