Re: Temperatura Proca

Autor: Renata i Marek Zychla <mzychla_at_po.nadrzewo.onet.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 19:53:42 MET DST

Jeśli to to temperatura pod obciążeniem (3DMark, Prime95, Cpu Burn) to jest
OK. Jeśli bez obciążenia to jest to problem.

> Ja mam P4 3.0 HT chłodzony BOXowym coolerem i w stresie potrafi osiągnąć
> 80C i nawet nie piardnie ;-)

Też tak miałem na tym samym procesorze, ale nie zdzierżyłem - zdemontowałem
wentylator, usunąłem z obrzydzeniem box'ową podkładkę termiczną (która
pękła, jak się okazało, podczas montażu procesora, co powodowało złe
przyleganie radiatora) i zastąpiłem ją dobrą pastą. Po tym zabiegu
temperatura zmieniła zakres z 55-80 na 40-55!

--
Pozdrawiam - Marek