Re: W koncu jakies chlodzenia zrobione:)

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 19:15:19 MET DST

Użytkownik "Pietia" <pietiaWYTNIJ@k7.homelinux.net> napisał w wiadomości
news:Xns963F830B739EFpietiaWYTNIJk7homeli@62.87.244.35...

> Zwracam honor ;)

Nie ma problemu, wiem jak kazdemu kojarzy sie paczka wiatrakow w kompie:)
Dzisiaj probnie zdejme wiatrak z radiatora od GF i zobacze czy nie bedzie
sie zbytnio grzal. No i musze w koncu kupic nowy do zasilacza...

> Hehe, tuningu. Zeby sie buda pochwalic ;)

To napewno nie przed pazdziernikiem;)
Jak bede mial czas i fundusze to komp dostanie okragle tasmy i heatpipe na
procka z radiatorem za plyta glowna

> Rozwiazanie ciekawe, ale jednak mi sie nie podoba wizualnie ;)

Wiesz, co tu duzo mowic o wizualizacji... Jakby byla dziura wykonczona
pleksi na pol budy to moznaby o tym pogadac:)