Re: W koncu jakies chlodzenia zrobione:)

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 19:04:31 MET DST

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2as4357r3u5i.w9igo89rl6e6.dlg@40tude.net...

> Ten dysk to doskonały pomysł. Chyba powieszę w ten sposób SCSI Cheetach w
> drugim komputerze. Grzeje sie tak, że można się oparzyć. Nawet
> niekoniecznie na śledziach - może być przecież na czymkolwiek.

Sledzie sa o tyle klopotliwe ze trzeba je mocno przykrecic i gna sie jak
cholera przy wierceniu "z reki" (nie dysponuje stolem do takich zabaw...)
Moj Medalist U6 sie ugotowal w kompie, wiec Samsung od razu dostal w
prezencie podwieszenie. Do tego wolno puszczony PAPST 7114N super go
chlodzi.
A, jak chcesz dobrze schlodzic Cheetah to moze zalatw (da sie tanio)
wiatraki do elektroniki (ja wyrwalem nowke za 2zl ale sprzedawca nawet nie
wiedzial co to...)

Pozdrawiam
Mikolaj