Re: Jaka najlepsza plyta glowna pod AMD?

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 17:42:49 MET DST

"Stefan" <Stefan@wp.pl> wrote in news:d486dl$r02$1@korweta.task.gda.pl:

> Szukalem po necie roznych opisow,ale prawie wszystkie sa stare i juz
> nie aktualne. Potrzebuje kupic plyte w miare nie droga i dobra co by
> miala juz kontroler sata. Wczesniej mialem plyte ECSk7s5a i nie
> nazekalem ale jak wiadomo to juz przezytek.Co poradzicie ?

Jesli chcesz krecic to najwazniejsze to zeby byla na NForce2. Potem
okresl ile masz kasy i czy chcesz kupic nowa, czy uzywana. Polecam druga
opcje, bo te plyty to za rok strasznie na wartosci juz straca, jak sie
A64 upowszechni bardziej.

Na NForce2 polecam to co napisal Czajson.

Jesli nie chcesz krecic to wszystko jedno co kupisz ;) Zart. Polecac plyt
na innych chipsetach niz NF2 nie bede, bo jestem zoboczony na pkt OC ;)

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v