Re: D¼wiêk wielokana³owy-pytanie

Autor: Sebastian Z <sebaz_79_at_op.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 16:22:02 MET DST

U¿ytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:d48bhf$gub$1@nemesis.news.tpi.pl...
> U¿ytkownik "Pietia" <pietiaWYTNIJ@k7.homelinux.net> napisa³ w wiadomo¶ci

> Fakt rozpêdzi³em siê. Drugi raz spotykam siê z takim bzdurnym pytaniem i
> nadal nie rozumiem sensu. Nie chodzi ju¿ o impedancjê, itp. Facet ma
z³±cze
> z przodu obudowy do którego mo¿e w ka¿dej chwili wpi±æ s³uchawki i równie
> ³atwo WYPI¡Æ je na dzieñ. Jaki tu problem? A¿ takie lenistwo, ¿e siê nie
> chce schyliæ?

Chyba nie rozumiesz. Z³±cze s³uchawkowe z przodu obudowy jest, ale powstaje
pytanie do jakiego kana³u mam je pod³±czyæ (przeciez normalnie jest one
lu¼ne-nie pod³±czone)? Do FRONT nie pod³±cze bo tam ju¿ siedz± g³o¶niki
g³ówne. Zatem chcia³em pod³±czyæ do REAR (¿eby z niczym nie kolidowa³o), ale
Gigabyte na REAR nie podaje sygna³u takiego samego jaki jest na FRONT, czyli
pro¶ciej mówi±c w kazdym playerze (muza, film) - jest cisza. Wiêc o ¿adne
lenistwo tu nie chodzi, bo chc±c korzystaæ ze s³uchawek muszê je wpi±æ pod
kana³ FRONT a wiêc z ty³u obudowy, co wi±¿e siê ju¿ z ma³± gimnastyk± i
wyjmowaniem kompa. I nie mów mi tu o rozga³ê¼niku, bo to rozwi±zanie na
zasadzie leczenia skutku a nie przyczyny. Ja chcê wiedzieæ, jak programowo
podaæ sygna³ FRONT jednocze¶nie na FRONT i niewykorzystany REAR.

--
Seb@