Re: LCD 19

Autor: Jarod <blueice_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 16:07:24 MET DST

> Hmm, zamykali już?
> Nie masz tam gdzieś jakiegoś dużego sklepu komputerowego ze sporym wyborem
> LCD? Przypuszczam, że miałbyś możliwość sprawdzenia. BTW w MM wystarczy
> ścignąć ludka w czerwonej koszulce i powiedzieć mu, że chcesz kupić LCD i
> chciałbyś porównać obraz :) Trochę inwencji.

Chyba akurat mieli zly dzien ;) Spoko jesli bede zdecydowany na kupno to na
pewno ludek w czerwonej koszulce bedzie na miejscu i nawet mysle o jakims
nokia monitor do odpalenia , zeby mozna bylo rozne rzeczy porownac, troche
zdjec, z duzymi kontrastami itp. Jakis tekst w wordpadzie ( bo pewnie office
tam nei ma ).
A wracajac do sedna, to jednak czesc ludzi mowi, ze 1280x1024 na 19" to
troche przy duzo i wydaje, mi sie ze maja racje bo skoro dla 17" jest tyle
samo, to logicznie dla 19" powinno byc wiecej. jakos 15" CRT chodzily na
800x600 i 17" - 1024x768, a tu nagle producenci wpadli na pomysl... Brakuje
mi po prostu tej regulacji, ze jak bedzie mi malo to sobie dokrece.
Jarod