Re: czy padla grafika?

Autor: Volus <volus_at_no_spam.home.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:05:15 MET DST

Moim zdaniem jeżeli mimo wszystko pracuje kilka - kilkanaście minu to się po
prostu przegrzewa i jakiś mechanizm to wyłącza, nie wiem jakiego masz tego
radka, ja mam Shappire 9100 i on miał naprawdę symboliczny radiatorek i
wyłączenie wiatraka na nim nie byłoby najlepszym pomysłem. Sam zrobiłem to
tak że oderwałem stary radiator i załorzyłem jakiś od starego procka,
aluminiowy. Wszystko chodzi piknie od półroku i mozna go nawet trochę
overclockować (choc to nienajmądrzejsze). Wiem że układy 9100 są raczej mało
grzejace i odporne na temp., kiedyś mi odpadła ta moja konstrukcja i tak
chodził z minutę dwie bez niczego i nic sie nie stało.
pozdrawiam
Volus