Re: Moj zestaw na Athlonie 64 do oceny i kilka pytan

Autor: Pawelcio <to+_at_tlen.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 10:56:50 MET DST

> 5. Jaka myszke do 50 PLN byscie mi polecili? (chce zeby byla optyczna i
> miare wydajna w Quake`u - nie musi byc bezprzewodowa :) )

Myszki Logitech sa bardzo wydajne, zwłaszcza w Quaku, mysz taka potrafi
oddać 345/min strzałów pojedynczych lub 32456 ogniem ciągłym przy pomocy
lewego przycisku myszy , podczas gdy Manta pozwala oddac tylko 234/min
strzaów pojedynczych i zaledwie 23653 ogniem ciągłym. Oczywiście te dane
dotyczą utawienia amunicji na "unlimited". Przy zwykłych ustawieniach nalezy
jeszcze w miedzyczasie przeładowywać broń.