[help] dobre i darmowe programy

Autor: Ushi <ushitzWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 07:30:26 MET DST

Helow :)

Chciałem zrobic w pracy prezentację na temat dobrych i DARMOWYCH programów,
ktore można znaleźc w czasopismach komputerowych, a przede wszystkim w
Internecie. Chciałbym przedstawić szereg programów, które warto by
mieć w swoim komputerze, a nie trzeba by wywalać sporej kasy na nie...

Chodzi mi przede wszystkim o FREEWARE, nie TRIAL ani nie SHAREWARE

Dlatego prosze Was, dobrzy ludzie, o uzupelnienie listy Waszym
zdaniem dobrych, przydatnych i darmowych programow...

Programy mogą byc praktycznie z każdej kategorii, od edytorów tekstu poprzez
przeglądarki grafiki i antywirusy do różnego rodzaju playerów.

Aha, jak ktoś dysponuje jakimś fajnym linkiem do strony z fajnymi
freeware'owymi programami, to również proszę o odzew :)

No to może ja zacznę:

Strona:
www.dobreprogramy.pl (chyba każdy zna ;)

Przeglądarka WWW: