Re: Znalaz łem tą klawiaturę!!! Ale gdzie kupić ?!

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 04:14:49 MET DST

websterrr <websterrr@gazeta.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Google jest czynne 24/7
> http://benq.com.pl/Products/Keyboard/index.cfm?product=358

Jeszcze raz Ci odpowiem, nie gniewaj się :)

Co powiecie na jeszcze kalwiaturę x730? Wygląda równie imponująco,
nareszcie porządna firma porządnie się za klawiaturki wzięła :) Wyglądają
super, a jak opinie użytkowników, dziś pisałem sporo na logitech ultraX
flat, ale ten kabelek... dlatego właśnie szukam.. :))

--
  Zdjęcia BEZ ubrań!? -> Szalona aukcja: http://foto.dominik.kei.pl
                           Jeszcze tylko kilka dni :D Śpiesz się!