Re: przejsciowki FLASH->ATA, PCMCIA->PCI, gdzie dostac?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 00:01:02 MET DST

śro, 20 kwi 2005 o 23:46 GMT, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> Ja jeszcze dodam http://www.compactflash.pl/articles.php?lng=pl&pg=4
> http://www.chipdrive.pl/ bo tu sam kupowalem (maja chyba najtaniej).

dzieki

> A ja widzialem, nie pamietam gdzie, ale takich rzecyz to bym chyba na
> allegro szukal.

allegro odpada, bo tam raczej tylko uzywane, albo pojedyncze sztuki, a ja
potrzebuje tego w blizej nie okreslonej ilosci, tak zebym jak bede
motrzebowal, to mogl wziasc ile bede chcial, no i przedewszystkim ma byc
nowka

> Ale pomysl czy nie lepiej jest kupic od razu sama karte na PCI - no chyba
> ze w ogole nie ma takiej opcji.

to bedzie karta GPRS na PCMCIA, tak dostaje "z góry", musze ja podlaczyc do zwyklego
stacjonarnego PCta

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][  If A = B and B = C, then A = C, except   ]
[       Ekg: #3781111            ][  where void or prohibited by law.         ]