Re: jaki monitor LCD?

Autor: pop <nie_at_dziala.pytaj.com>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 23:11:08 MET DST

Użytkownik "zzz" <zzzzzzzzzzzz@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d46elj$tp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wersja bez B nie była chyba zbyt dobra (wg. mva.pl), ale z B jest dość
> chwalona w różnych miejscach (różnią się numerem seryjnym - można
sprawdzić
> z tyłu obudowy, numer wersji B jest na stronie MAXDATA).

To musze sie poprawic, bo jestem zadowolony z wersji B - wyglada dokladnie
jak tu:
http://www.maxdata.pl/?site=productInfo&id=111912
Z tylu obudowy nie ma literki B, jest tylko:
Model No : 10 19 20 (11 19 12)
wersja bez B, ma a w nawiasie (11 19 02) i wyglada tak:
http://www.maxdata.pl/?site=productInfo&id=111902
tu widac lepiej
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_2002/belinea_1
01920.html
 /link uciety/

ps. odnosnie numeru seryjnego nie miales na mysli numeru modelu?