Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 22:15:10 MET DST

Edek <maniera@poczta.onet.pl> wrote:

> Dawno temu na tej grupie bardzo chwalono TEAC -a,

Zgadza sie TEAC produkowal baaardzo zacne napedy, moja 16x działa do tej
pory i nagrywa CD lepiej niz Liteon DVD-R (współczesny).

> psy wieszano wtedy na LG. Super markowy TEAC już nie istnieje,

Nie istnieje bo zeby docenic jakosc i dopłacic 10-20% to sie trzeba znac.
99% ludzi nie ma o tym zielonego pojecia i kupuje co tańsze ewentualnie co
Czipie pochwalono, lub co sprzedawca wciska. Taki Plextor oaza jakosci i
najlepszej technologii sukcesywnie rezygnuje ze swoich atutow i przechodzi
na rynek masowy, wlasnie dlatego zeby nie zostac wymiecionym z rynku przez
producentów śmieci (np. Liteona).

> a LG ma się coraz lepiej. Obecna moda nakazuje złożeczyć na LITEON-a.

No juz mowilem miliony much nie moga sie mylic! Liteon, LG, Fiat, Daewoo,
Constar, Panasonix to sa firmy ktore na pewno pokochasz.

> Ciekawe który firmowy napęd zniknie z rynku tym razem, zostawiając
> LITEON-a w pełnym zdrowiu?

I to bedzie swiadczyc o jakosci napedow Liteon'a? Smieszny jestes.

--
pozdrawiam
      Mikolaj