Re: Brother HL-820

Autor: Marcin \ <xuled_at_nospam.go2.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 21:12:12 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <etet@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:d467i4$cdn$1@inews.gazeta.pl...

> Czy ma sens kupic takie cos (Brother HL-820) za powiedzmy 120 zl ?
>
> Chce drukowac duzooooooo i musi byc bardzo ekonomicznie (i dobrej
jakosci).

Chce sobie kupic ksiazke, ale musi byc tania. Tak, i na pewno musi miec duzo
obrazkow, bo nie umiem czytac. Tak, i musza byc kolorowe. Tak, i musi to byc
cos wartosciowego, cos co wyniesie mnie na wyzyny intelektualne... Juz wiem,
kupie sobie "FAKT" !

--
Marcin "bydle" Szwarc aka Arab
xuled[at]go2.pl