Moj zestaw na Athlonie 64 do oceny i kilka pytan

Autor: slomix <slomix_skasujto_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 20:56:29 MET DST

Witam
Zamierzam niedlugo kupic komputer. Ulozylem narazie taka konfiguracje:

Płyta glowna: Gigabyte GA-K8NF nVidia nForce4 Ultra
Procesor: Athlon 64 3000+ Socket 939 BOX
Karta graficzna: GeForce 6600 Gigabyte GV-NX66128DP 128MB (128-bit) TV/DVI
BOX
RAM: GeIL 2 x 256MB PC-400 CL2.5 Dual Channel
Zasilacz: Chieftec 400 W
Dysk: Seagate 80 GB Barracuda 7200.7 ST380817AS 8MB Serial ATA / NCQ

Moglibyscie powiedziec co o niej myslicie i ewentualnie zaproponowac inne
parametry ale w podobnych cenach? Zalezy mi przede wszystkim na stabilnosci
i ciszy, ale wydajnosc tez ma znaczenie. Mam oprocz tego kilka pytan:

1. Plyta glowna - wybralem ten model poniewaz jest tani, slyszalem jednak o
nim rozne opinie. Zalezy mi przede wszystkim na stabilnosci i ciszy... a
wlasnie podobno ta plyta nie kontroluje predkosci wiatrakow przez co
strasznie bucza.. czy to prawda? Czy oplaca sie kupic model: Gigabyte GA-K8N
Ultra? (roznica w cenie ponad 100 zlotych)

2. Pamiec RAM: jak sadzicie czy 2x256 MB wystarczy mi aby w miare stabilnie
i wydajnie pracowac i grac w Windows XP?

3. Dysk: To prawda ze ten Segate jest bardzo glosny? Jaki inny dysk o
podobnych parametrach i cenie ale cichszy byscie mi polecili?

4. Czy ten komputer bedzie cichy i stabilny?? :)

5. Jaka myszke do 50 PLN byscie mi polecili? (chce zeby byla optyczna i
miare wydajna w Quake`u - nie musi byc bezprzewodowa :) )

z gory dzieki i pozdrawiam