Re: problem - OUT OF FREQUENCY

Autor: Marcin <zajac_at_go2.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 20:21:40 MET DST

Użytkownik "Stanisław Kępiński" <szydas@szydas.eu.org> napisał w wiadomości
news:mailman.17.1114018891.547.pecet@man.lodz.pl...

> ustaw częstotliwość odświeżania jaką akceptuje twój monitor przy danej
> rozdzielczości. teraz wyłącza się aby się nie uszkodzić
> pozdr
> szydas

Jak mi sie tak zaczęło robić to wymieniłem karte graficzną na
Leatek G-FORCE FX 5200 128DDR (nVidia)
Potem wymienilem obudowe (myślalem ze to zasilacz)
wkładałem inny RAM.
Monitor mam ustawiony na częstotliwość odświeżania jaką akceptuje mój
monitor przy danej
rozdzielczości i dalej tak samo sie robi !
Moze to coś z prockiem ? przegrzewa sie czy co ?