problem - OUT OF FREQUENCY

Autor: Marcin <zajac_at_go2.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 19:09:45 MET DST

Witam,

Czy może ktoś z Was będzie w stanie rozwiązać mój problem.
Spaliła mi się płyta główna kupiłem nową i wymieniłem.
Od tego momenu co jakiś czas pojawia mi się komunikat
(zrobiłem zdjęcie monitora jak pojawia się ten komunikat
zdjęcie jest tutaj: http://www.hogwart.pl/komunikat/komunikat.jpg )
Jest troche mało wyraźne to zdjęcie ale napisane jest tak:

OUT OF FREQUENCY

HF 118.0 KHz
VF 226.0 Hz

OPERATING FREQUENCY

HF 30-70 kHz
VF 50-160 Hz

POWER MANAGMENT (I TUTAJ ODLICZA OD 30 SEK I ROBI SIE CZARNY EKRAN)

Mój monitor to: LG 17" FLATRON 776FT

Jak tylko pojawi sie ten komunikat to komputer jest zawieszony nie działa
nic klawiatura, mysz ale jak np. słucham muzyki to leci cały czas - zeby cos
zrobić to restartuje kompa
Co to moze być ?

Pozdrawiam,
Marcin