Gigabyte radeon 9550 problem!!!

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 18:53:06 MET DST

Witam!!!
Od tygodnia posiadam grafike R9550 128MB 128 gigabyte - a raczej trzy
grafiki, bo juz tyle razy ja wymieniałem.Niestety wymiany kart na nowe nie
przyniosły rezultatu.
Mój problem polega na tym ,że podczas odtwarzania animacji 3D obraz
zaczyna migać.Nie jest tak ,że miga cały czas,tylko w momentach zmiany tła
obrazu.Na przykład w 3D marku 03 w scenie "Matka natura".To samo dzieje
się przy przeglądaniu zdjęć.W czasie przejścia do następnego zdjecia obraz
na chwile miga.Dokładnie taki sam efekt (migania) można spowodować
przyłożeniem do monitora lutownicy albo innego mocnego pola magnetycznego.
Instalowałem już przeróżne sterowniki i nic to nie dało.
Zaznaczam ,że objawy występują bez jakiegokolwiek podkręcania czegokolwiek
:).<zakręciłem>
Reszta konfiguracji to:
-plyta Gigabyte GA-8I865P-G
-Celeron D320 2,4GHz
-256DDR KingMax
-dysk 80GB Seagate SATA
-zasilacz Chieftec 360W
-nagrywarka LG
Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo prosze.Dzięki

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)