Re: jaki monitor LCD?

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 18:42:56 MET DST

> Używam starego monitora 17 calowego, z braku miejsca chcę go wyrzucić i
> kupić jakiegoś LCDka. Rzadko gram, głównie pracuje w Offisie i korzystam
> z internetu i oglądam filmy. Chciałbym jakiś ekran 17'', na co się
> zwraca uwagę w przypadku zakupu tego typu sprzętu/jakie parametry
> powinien posiadać taki ekran? Budżet którym dysponuje to 1100zł :/

Osobiście do podobnych zastosowań kupiłem Belineę 101751B i sprawuje się na
razie świetnie (przydaje się PIVOT, który dla szybkich matryc TN nie ma
większego sensu z powodu katów widzenia), ale jej cena to ok. 1300zł. Za to
jakością przewyższa tanie TN za 1100zł dość znacznie (przynajmnie te, które
widziałem na oczy).