Re: problem z portem com1 i com2

Autor: Mephisto2oo5 <mephisto_at_msi.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 17:48:44 MET DST

Użytkownik "Dominik" <dominikz19@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d45s9i$dn5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiuk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:d45ob8$shk$1@inews.gazeta.pl...

> karte???

> I/O
> która

> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> sprawdzalem na 2 przejsciowkach od myszki i na zadnej przejsciowce i na
> zadnym comie mi nie dziala..czyli spalily mi sie dwa porty tak bez
> powodu?????

Chyba nie kumasz o co chodzi... kup sobie coś takiego:
http://allegro.pl/showcat.php?id=4464&order=t&view=gtext (na ISA) lub na
PCI - znajdziesz w tej samej podkategorii. Co do spalenia - wątpie bo nic na
to nie wskazuje, ale ja bym sprawdził jakie prądy są na porcie RS232 tym,
który Ci nie działa, ale jeżeli mało się znasz to lepiej nie kombinuj ;-)