PROBLEM Z USB I PŁYTA GŁÓWNA

Autor: Łukasz Komorowski <lukasz.komorowski_at_post.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 16:22:38 MET DST

Witam mam mały problem mam
mb asus p4ge-mx (juz drugą) po podłączeniu pendriva albo aparatu pod usb
komp sie wyłącza lub na monitorze pojawiają sie dziwne znaki
nie wiem czy pendrive nie robi zwarcia ale pewnie nie bo w pracy podłączam
i działa
moze przedłużacz tak wpływa na podłaczenie

sam juz nie wiem co jest mb juz raz mi wymienili bo nie startowała teraz
pokazują sie jakieś znaczki na monitorze czyli pewnie dostała grafa
nie wiem co to za problem czy spotkaliscie sie kiedyś z tym

proszę o pomoc