2 systemy a 1 komputer - jak zabezpieczyć

Autor: satyr <t_kurzy_at_USUŃTO.tlen.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 16:14:22 MET DST

 Moje pytanie jest nastepujące - mam zainstalowane dwa systemy Windows XP
np. A i B na jednym dysku - jeden system jest na C a drugi na D - podczas
bootowania mam oczywiście wybór który chcę odpalić windows .
Ale Podczas pracy w Windowsie A chciałbym zrobić aby nie było widać partycji
D gdzie jest zainstalowany Windows B i nawzajem będąc w systemie B nie widać
partycji C z Windowsem A . Jak to zrobić - kiedyś coś czytałem o tym ale
teraz nie wiem gdzie .
Przypuszczam , że muszę mieć wtedy oba systemy na partycjach NTFS , ale co
dalej - jak ukryć te partycje .
Pozdrawiam
Satyr