Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 15:52:41 MET DST

>Szybko mojego 21" CRT nie wymienię ;-)

Sam o to poprosi jak straci emisję...

>Zakończeniem produkcji? Już widzę jak uzywane pójdą w górę... wbrew
>pozorom są ludzie dla których praca z LCD nie jest szczytem marzeń
>(wśród nich ja).

Tak, jest wąska grupa nieprzejednanych. Z mojego doświadczenia wynika
że większosć z tej grupy nigdy nie pracowało na odpowiedniej klasy
monitorze. Nie miałem do tej pory przypadku kiedy respondent chciałby
wrócić do swego starego, po dokładnym określeniu potrzeb, oczekiwań i
po pozwoleniu mu na tydzień pracy na dopasowanym do tego monitorze.
Oczywiście mowa o użytkownikach głownie zawodowych.

Uzywane tanieją i będą tanieć gdyż są coraz starsze, coraz gorzej
świecą.

>A nie będzie przypadkiem tak, że na rynku zostaną tylko te najlepsze
>CRT do zastosowań profesjonalnych, których cena dla przeciętnego
>zuczka będzie powodem delirki?

Nie, nie zostaną. Ostatnie monitory zawodowe to po jednej 19-tce i
jednej 22-calówce w oferach Barco i Lacie. Ale i te się skończą jak
się skończy zapas kineskopów.

>P.S. kolega z frakcji lcd-fanatycznej, czy to jakaś wiarygodna
>informacja?

Informacja jest ze źródła. Mitsubishi zakończyło produkcję kineskoów
Diamondtron w listopadzie ub. roku. Sony nie produkuje Trinitronów do
monitorów (do TV jeszcze tak) od ponad roku. A jaki monitor
profesjonalny może zaistnieć bez dobrego kineskopu? Oczywiście pomijam
DynaFlaty, ClearFlaty i inne wynalazki.

Pozdrawiam
Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP
gg: 189335, skype: zpkmastiff