Re: problem z portem com1 i com2

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiuk.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 15:05:32 MET DST

Dominik <dominikz19@wp.pl> napisał(a):

(ciap)
>W windowsie pisze ze porty sa zaintesowane i nie ma zadnego
> komunikaty o bledzie (xp home). Sadzilem ze moze w bosie jakims cudem sie
> wylaczyly porty dlatego pytalem jak sie nazywa ta opcja.

Ja mam tak samo uszkodzone porty na płycie matsonic (czipset via)

 (ciap)
> czyzby jakims cudem mi sie com1 i com2 spalily???? jesli tak to ktos wie
> jaka mogla by byc przyczyna tego??? albo moze chodzi o jakis drobny szczegol
> teraz zeby udalo sie polaczenie miedzy komorka..

(ciap)
moim skromnym zdaniem to one już sa do d....
i teraz tylko mozna je wyłaczyć w biosie zeby nie zajmowały zasobów

Ja sobie poradziłem w ten sposób;
1 wyłaczyłem porty
2 znalazłem stara kartę multi I/O na szynę ISA
3 wyłaczyłem na karcie wszystko oprócz 1 com-a
4 zainstalowałem kartę

Włodek