Ahtlon Mobile 100 stopni C

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 14:19:24 MET DST

Witam wszystkich,

mialem dzisiaj ciekawa przygode, skonczylas sie dobrze (chyba), wiec
opisze, inaczej bym za wiele nie napisal ;)

Mam Mobilka 2000+, max temp 100C. Mam chlodzenie woda i pompke uruchamia
sie recznie poprzez podlaczenie do zasilania. Kompa nie wylazcam, wiec
wszystko chodzi 24h... wczoraj wylaczylem na noc, odlaczylem pompke.
Wstaje rano wlaczam kompa i wychodze do baru mlecznego na obiad ;)

Wracam po 1,5h... a tu MBM pokazuje 99C na procku. "Oszalal mysle",
patrze, a tu w rurkach zamiast wody jest para ;) Wylaczylem. Schlodzilem
wszystko. MSPANC i wlaczylem za 5 min ;) Temp oczywiscie juz normalnie -
39C. Nic sie nie spalilo (chyba - zaraz wlacze Prime na 2h).

Goraco polecam Athlony Mobile :]

A chociaz ustawienie w biosie, zeby wylaczal kompa, SIC! - zostawcie to
bez komentarza, zapomnialem wlaczyc po ostatnim flashowaniu :P

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v