Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 14:06:11 MET DST

Zobaczcie co napisał Expert_nauk_biurowych w manuskrypcie
news:0816.000004bf.426518ae@newsgate.onet.pl !
> Lepiej kupić monitor LCD ( za 1000 zł ) czy CRT ( za 400-600 zł )?
> Na parametrach monitorów za bardzo się nie znam więc chciałem się
> dowiedzieć który mam wybrać. Chciałbym mieć ładne kolory a przede
> wszystkim żeby mnie oczy nie bolały przy długtrwałej pracy (
> zwykle 12 godzin). Mam starego Relisysa ( 4 lata ) i po chwili
> zaczynają boleć mnie oczy ( odświeżanie niby 85 Hz , starsznie
> razi ). Monitor służy mi głównie do oglądania zdjęć i filmów.
> Czekam na odpowiedz !

Lepiej sprawdzić samemu na co wygodniej będzie Ci spoglądać, bo na
grupie temat nie raz i nie dwa był wałkowany, a zgodności jak nie
było, tak nie ma (i nie szybko będzie, jeżeli wogóle).

P.S. "przy długotrwałej pracy [...] głównie do oglądania zdjęć i
filmów" - fajna praca :D

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**