Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 12:48:45 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9>
napisał w wiadomości news:d45b1n$862$1@korweta.task.gda.pl...

> "Michal Kawecki" obq44d.77h.ln@kwinto.prv
[...]
> -- głownie chodziło o przekłamania,
> o których swego czasu napisałeś, iż nie
> mają prawa powstać, :) a które mi się
> pojawiają mniej więcej raz na miesiąc;
> -- nie są to przekłamania w transferze, ale
> przekłamania tego, co spokojnie leży na
> dysku i nie jest ruszane :) całymi
> miesiącami, nie licząc sprawdzania
[...]

A skąd wiesz, że żaden program ich nie modyfikował w międzyczasie?
Założyłeś inspekcję dostępu? Poza tym pozornie dobre dyski bywają
wadliwe. Tu już trochę strzelam, ale potrafię sobie wyobrazić, co
będzie kiedy taki wadliwy dysk przystąpi do autodiagnostyki
powierzchni talerzy... :-)

P.S. Kończę, bo mi się chomik wtrąca w klawiaturę ;-)).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/