Re: problem z portem com1 i com2

Autor: Dominik <dominikz19_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 11:51:27 MET DST

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiu|<@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d456v1$1qn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dominik" <dominikz19@wp.pl> napisał w wiadomości

> porty
> >
> specjalnie nie napisałem, bo w różnych miejscach to może być,
> u mnie w starym AWARD
> INTEGRATED PERIPHERALS -> ONBOARD SERIAL PORT 1 [AUTO]
> klawisze PgUp PgDn zmieniają z [AUTO] na konkretna wartość bądź Disabled
> analogicznie PORT 2
> w innych biosach po naciśnięciu Enter może byc lista z wyborem opcji i
> czymś trzeba zaznaczyć (spacja ???)
>
> Włodek

niestety u mnie jakims cudem nie ma takiej opcji
w Integrated Peripherals mam dostepne takie funkcje:
Via OnChip IDE Device
Via OnChip PCI Device
CMI Onboard Audio
Supor IO Device
Init Display First
OnChip USB Controller
USB Keyboard Support
IDE HDD Block Mode
Delay For HDD Detect

ktoras z tych opcji to jest do coma1 i coma2??? bo chyba moim zdadaniem
nie....