Re: Jak zainstalwoac w3k na dysku SATA ??

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 11:13:19 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d456ck$qk8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Kupilem plyte ASUSa P5GD2 Premium. Do niej dokladam dwa dyski SATA (bedzie
> RAID 1).
> No i startuje W3K serwer z plyty bootowalnej (dokladnie SBS), no i
instalka
> mowi, ze nie mam zadnych dyskow i konczy dzialanie.
> Jak mam zainstalowac ten system ??
>
> Fantom

Kiedy instalka zaczyna działać trzeba wcisnąć F2 (przynajmniej tak jest w
przypadku XP) w momencie kiedy wyświetla się ta opcja na dolnym pasku.
Chodzi tu o dodatkowe sterowniki które trzeba by z CD ze sterownikami do
płyty głównej umieścić na dyskietce. W momencie kiedy wciska się to F2
dyskietka ze sterownikami/kontrolerem SATA powinna być umieszczona w stacji
dysków. A potem to już w/g instrukcji. Generalnie najpierw trzeba
zainstalować konroler SATA dopiero te dyski są wykrywane. Jeśli to co
napisałem nie pomaga albo jest mało czytelne to polecam manual do płyty
głównej - sekcja na temat SATA to rozwieje wszelkie wątpliwości.
Pozdrawiam
yAro