Kontroler Intela a kontroler Promise na ICH5

Autor: Sławek <sm.k_at_poczta.fm>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 10:17:26 MET DST

Mam płytę główną MSI 875P Neo-FISR (MS-6758 v2.0) + dwa dyski S-ATA Seagate
Barracuda 120 GB - podłączone do gniazd Ser1 i Ser2 (pod kontrolerem
Intela) - ustawione w BIOSie jako S-ATA (nie RAID). Po zainstalowaniu Win XP
z SP2 oraz sterownika S-ATA Intela, Menedżer Urządzeń wykrywa dodatkowy
sprzęt w postaci kontrolera WinXP Promise FastTrak 376/378 (tm) Controller,
do którego nic nie jest podłączone. Sprawdzałem ustawienia BIOSu (AMI BIOS
v3.6), który jest ustawiony na S-ATA i wydaje mi się że jest ustawiony
prawidłowo. Sterowniki do kontrolera Promise nie dają się zainstalować.
Skąd się bierze ten problem i jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję
Sławek