Re: Czy rozdzielczość 800 - 600 można ustawić w nowych monitorach 17' Crt i Lcd i jak to będzie wyglądało ?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 10:13:55 MET DST

> Obecnie posiadam 5 letni monitor crt 17' i rozdzilczosc 800 - 600
> jest dla mnie odpowiednia ( pasuje mi wilkość czcionek, ikon itp. ).
> Prosze odpowiedziec na pytanie, które zadałem w temacie !

Pytan nie zadaje sie w temacie, a prosb nie konczy wykrzyknikiem.
Poczytaj moze netykiety troche... przyda Ci sie.

A co do tematu i zeby goloslownym nie byc - skalowanie obrazu na CRT
nie stanowi problemu. Natomiast na LCD obraz albo bedzie wyswietlany
1 do 1, czyli jeden piksel na jeden punkt na ekranie. I w ten sposob
bedziesz mial maly obrazek na srodku duzego ekranu. Albo tez jest
skalowany odpowiednio, z tym, ze to powoduje dosc latwo zauwazalne
znieksztalcenie obrazu.

Jednym to przeszkadza, innym nie... rzecz gustu.

Pozdrawiam,
Vituniu.