Re: komp mi sie spalil???

Autor: ToM <tom_at_nospam.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 09:15:10 MET DST

Że komp odpalił nie oznacza że zasilacz jest dobry!! Każdy zasilacz ma
układy napięcia odpowiadające wartością +3,3V, +5V i +12V. Jak pewnie wiesz
zasilacz to nie tylko obudowa i trafo lecz też układy stabilizujące napięcie
itd.
Wystarczy więc że padła sekcja odpowiedzialna za np. +3,3V i być może poszło
napięcie większe (tzn.+6V?). Jak sam widzisz może być tak że Twoja zasiłka
się włącza ale NIE DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za 50-60zł kupisz kiepski zasilacz więc jak pisałem wcześniej dorzuć 50zeta
i kup coś lepszego(jeżeli wymagania energetyczne Twojego kompa są małe) to
pewnie 300W Codegen wystarczy. Chyba że koło 200zł I kupisz całkiem FAJNEGO
Chiefteca (np. 360-302.....)
Pozdrawiam.