Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 07:42:55 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:d446re$7pe$1@inews.gazeta.pl...

> "Eneuel Leszek Ciszewski" d445t4$6ft$1@inews.gazeta.pl

> Może uściślę:
[...]

Podawanie takich informacji mija się z sensem. Miałyby one znaczenie,
gdyby można było ściśle ustalić, co odpowiada za powstawanie
przekłamań w transferze, czyli inaczej mówiąc gdyby dane zjawisko było
na życzenie powtarzalne. A tu to ja mogę podejrzewać tysiące powodów,
zwłaszcza mając w pamięci Twoje niegdysiejsze rewelacje na temat
sprawności Twojego sprzętu. Zresztą co komu po Twoich wynurzeniach na
temat ruszających się RAM-ów, przegrzewających się bądź nie dysków,
ciągłej zabawy z partycjami różnymi dziwnymi narzędziami i w różnych
środowiskach (z których każde może wnosić własne problemy)...
Normalnemu użytkownikowi takie błędy po prostu nie powstają. A Ty
jesteś (pod wieloma względami zresztą) osobliwością ;-).

pozdrawiam serdecznie,

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/