Re: Ceny notebook'ów w USA ???

Autor: Marcin Gora <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 01:34:00 MET DST

"paulinka " <paulinka.p@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:d43ger$5v0$1@inews.gazeta.pl...

> aaa to sobie juz musisz dokladnie sprawdzic, bo np. toshiby ktore
> sprawdzalam
> w kilku sklepach mialy tylko 90dni. i miedzynarodowa wtedy juz chyba
> odpada.

aaaaaaa to przeciez dobrze o tym wiem, ja nie pisze o toshibach tylo o
emachines, i to tych konkretych modelach w dodatku. Wszystko zalezy od
sklepu i producenta.
No, i miedzynarodowa gwrarancja, a raczej jej brak - to oczywiste. Za
miedzynarodowa musisz doplacic, i do do wszystkiego, nie tylko do
komputerow.

Pozdrawiam,
Marcin