Re: Gigabyte GA-8I865P-G i fast write???????

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 00:33:15 MET DST

> Czy ktoś wie gdzie w biosie płyt gigabyte jest funkcja fast
> write???Problem w tym ,że mam nowego Radeona 9550 Gigabyte i pracuje,że
> tak powiem dziwnie.

Ech, zeby karta graf. Gigabyte dzialala niestabilnie z plyta gl. Gigabyte,
to juz lekka przesada :-/
U mnie na tandetnym ECSie Fast Write jest w tym samym menu co ustawienia
AGP. Ale ja nie o tym...
Otoz niedawno meczylem sie tez z tym R9550 Gigabytea. Wylaczenie FW
umozliwilo mi co prawda odpalenie Windowsow (z wlaczonym byly takie
artefakty, ze nie dalo sie nic odczytac z ekranu), ale przy grach co chwila
komp sie zawieszal (a raczej komp dzialal, ale karta przestawala podawac
sygnal na monitor).
Po wymianie karty na inny egzemplarz wszystkie problemy ustaly. Status FW
nie ma juz zadnego znaczenia dla stabilnosci systemu (jedynie wlacznie
ujmuje 15 3Dmarkow). Z tego moral moge wysnuc taki, ze moze to nie jest
kwestia fast writeu?

::-:: fobiusz ::-::