Re: różnice między lite-on CD-RW

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 00:07:29 MET DST

"danonwoj" <danonwojMAPS@konto.pl> napisał(a):
> witam,
> nie mogę znaleźć różnicy między lite-on CD-RW, modele porównywane:
> - 5239S;
> - 5238S;
> - 52327S;
> CZy ktoś mógłby mnie oświecić? Moje pytanie jest związane z tym, iż mam
> zamiar kupić w najbliższych dniach nagrywarkę do 110 zł góra bez
> oprogramowania. Wybór padł na Lite-On'a, ale rozważam też Samsunga...
> <W>

 Od dwóch lat jadę wyłącznie na LiteON. Zarówno CDRW jak i DVDRW. Do tej
pory na osobiście sprzedanych 20 egzemplarzy (i innych, bliżej poznanych u
klientów) trafił się jeden wadliwy, ale wymieniony w ramach gwarancji...
Głośny? Może... Nieciekawy design i wykończenie? Chyba tak, ale to argument
nieco naciągany - zawsze można kupić obudowę z CoverCD ;-).
 Miałem też możliwość porównać je z TEAC, LG i SONY w takich samych
warunkach użytkowania i powiem jedno: bydlę po prostu działa. Zawsze. No i
jakoś cena taka zachęcająca.

AcePL