Re: problem - a7n8x-la

Autor: abdesign <usun_abdesign_at_upoczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 21:34:46 MET DST

> czyli musze pozyczyc od kogos jakiegos alhtona, odpalic kompa, wgrac
> noqwszy
> bios, i juz mozna wlozyc spowrotem semprona?

reki sobie obciac nie dam bo zamienilem semprona na
bartona M, ale z biosem 3.03 na 100% nie obsluguje sempronow
tych plyt jest kilka wersji, byc moze ta ktora ja mialem z biosem 3.03
i teraz ta ktora mam z 3.21 (nie wiem czy masz taka sama)
nie obsluguje sempronow wogole, w kazdym razie moje
obie maja wlutowana kosc biosu z naklejka EXPLA 3.03
na stronie HP ta plyta rozni sie detalami od tych ktore mam ja
stad wniosek ze to inna wersja (gdzies jeszcze w necie
widzialem jakas tabelke bylo tam 6 typow tej plyty)

ps. w aukcji na ktorej kupowales ta plyte slowa nie
ma o tym ze obsuguje/obsluzy semprona chociaz
widzialem aukcje z taka plyta i sempronem w komplecie

pozdrawiam